Better together

'
Idag, ääääntligen får jag väl säga, har jag och syrran gaddat oss. Som sagt, texten better together sitter numera föralltid intatuerat på oss båda. Fint tycker jag! Och fint blev resultatet också, är super nöjd! Mindre nöjd är jag med att jag inte laddat kameran innan jag gick hemifgfrån imorses. Batteriet dog efter första kortet. Så typiskt mig att inte kolla sånt innan. Glömmer aldrig när jag glömde ladda den ordentligt innan jag och Bella åkte upp till Hollywood. Någon var inte jätte glad på mig då kan jag säga.. Men de räckte ju till många kort tillslut i alla fall som tur va! Jaja, tillbaka till tatueringen.. De gjorde inte alls lika ont som sist, jag såg inte ut som en död fisk OCH framförallt var tatueraren tusen gånger trevligare än den förra.. Tatueringen blev ganska stor, men man vänjer väl sig antar jag och mycket mindre hade bara sett töntigt och tafatt ut. Kommer blid när jag laddat the camera!

Igår hade jag världens mysigaste dag med Anna. Vi som jobbar hotellet får när vi vill, förrutom i juli månad och på helger, relaxa på vårat fina spa. Vi badade bubbelpool, hängde i den häftiga utomhuspoolen, bastade och råkade till och med hamna på ett vattengympa pass. Förjävla bra! Sedan åt vi god lax, hyrde Harry Potter och käka en massa lösgodis innan vi pratade oss till sömns. MYS på hög nivå! Tack handsome för en wünderschön dag!

Imorgon är jag helledig så ska försöka få lite nödvändigheter gjorda. Hörs, ha det gött. P&K

Kommentarer
Postat av: lisa d.

oh myyyyy!!! you did it!! xo. enjoy.

2010-08-21 @ 19:58:53
URL: http://lisafika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0