Everything comes to an end





Tog kort med mobilen så dålig bildkvalité, jag vet, sorry för det.. I alla fall, riktigt bra kväll i lördags! Jag, Bella och Angelica hade ju bokat bord och maten var kalas! Sen var inte festen sämre direkt och Duojag och Haaks bjöd på en riktig show. Tack tjejer för en grym kväll! Next year again? Och då hoppas jag att lite fler är sugna på att hänga på!

Igår var det ännu en sommaravslutning kan man säga. Sista riktiga krogsöndagen och tror ni de va fest eller? Hotell Tylösand vet fanimej hur man partajar!! Inte ett minsta tvek på det alltså. Dock blev de nog inte tusen järn, men många de kan jag lova. Haha.

Idag är det sista Clubmonday och trots att jag är ap sleten kan jag ju inte missa det! Så ikväll kör vi igen. Vi kör för sista gången i sommar. Sorgligt men sant. Hörde jag all in? Vi hörs! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0