Sista Fiesta


Lisa och jag på dansgolvet igår

Igår var det sista Fiesta för denna sommaren. Jobbade hela dagen fram till halv tolv sen var de bara hem en snabbis, fräscha till sig lite och sen va jag på´t. Något jag däremot ångrade när väckarklockan ringde halv nio imorse och det va dax attt jobba igen.. Efter ett x antal glas Fanta blev jag bättre framåt dagen iaf!
Imorgon är det sommaravslutning, sista after beachen, sista kvällen terasserna har öppet.. Kommer bli grymt! Men samtidigt tråkigt. Vart har sommaren tagit vägen? Gått på tok för fort! Imorgonkväll är jag leeedig och jag har två hotta tranemobrudar på besök. Vi har bokat bord, ska gå på tylörocken och skaka våra lurviga på leifs så det står härliga till! Så jävla bra! Trevlig helg på er! Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Vännen, hur mår du idag? Tack för en sjukt kul kväll igår! Det känns dock idag, jag är så jävla sliten, haha. Ses vi ikv på club m? Puss!

2010-08-09 @ 16:19:36
URL: http://loyuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0