Esmeralda nilsdotter




Är helt såld på den här snygga tjejens, Esmeraldas, stil. Massvis med inspiration och alltid snygga outfits. Så ett bra tips på en mycket läsvärd blogg. Ni hittar henne på www.ndotter.se

Efter fyra dagar fullt med jobb är jag ledig idag! Underbart! Så ikväll blir det krogsöndag med bland annat Bella A. Har inte varit ute sen i måndags så ikväll ska bannimej köras rejält! Nu sitter jag och väntar på att syrran ska komma hem efter många galna dagar på Emmaboda festivalan. Hon smsade och sa att dom har de sjukt bra, samma dag såg jag sedan att Emmaboda låg först i regligan i hela Sverige. Haha, positivt tänkade där ja, de gillar vi! Ha de bäst. Pusss

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

klart att det är! TACK söta. Vad glad jag blir. BAMSEKRAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0