När systrarna Henningsson blir sambos







Göööött, äntligen har man flyttat hemifrån! Typ i alla fall. Man kan kalla de det, lite.. Jag och min syster flyttade nämligen in i våran andra stuga igår. Okej då den ligger i Frösakull och typ 500 meter ifrån mamma och pappa. But still... Det är ju vårat eget lilla krypin och jag trivs redan som bara den. Jag tror på en GRYM sommar! Grillkvällar, förfester och annat kuligt kommer det inte bli ont om kan jag lova. Haha, va så kul, igår när jag skulle ta ett glas vatten märkte jag att mamma inte lämnat några vanliga glas här.. Nepp, det enda vi har är vinglas och shotsglas! Haha, way to go mamma!
Nu ska jag in till stan och träffa Julia. Blir nog lunch på Roberts och en runda på stan såklart! Trevligt, trevligt. Ha en bra dag. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kanon ju!

2010-04-16 @ 16:37:59
Postat av: ada

NEJ VAD FINT!!!!! Blir helt lycklig! Hälsa fisen :)

2010-04-17 @ 01:07:16
Postat av: jullan

jag är inte lite avundsjuk!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-17 @ 10:47:57
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: lisa d.

wow!! it's pretty much finished!! it looks soooo good!!! much love.

2010-04-17 @ 17:16:57
URL: http://lisafika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0