Åhhhhhhh

Jag är hemma i Tranemo. Solen skiner. Snön är borta. Gött! Ja absolut. Men mindre gött däremot är att BÅDA mina väskor, med all shopping, är kvar i köpenhamn. Jajjemänsan, jag fick inte mina väskor. Så jävla typiskt! Vill inget hellre än bara lägga ut allt jag köpt och ta fram presenterna jag köpt till familjen, prova vad jag ska ha på mig imorgonkväll m.m m.m. Men det finns hopp! Tanten på landvetter sa att om jag har tur kommer mina väskor med nästa flyg och isf kommer dom med taxi idag. Klart att något sånt ska hända mig. Förresten, jag glömde min mobil i Philadelphia så den måste Mia skicka hem. Jag i ett nötskal, tyvärr.. Men väskorna var fan inte mitt fel! Åhhhhh..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0