Jag gillart!

Nu sitter jag på Lisas lilla mysiga rum uppe på vinden efter en sväng på Kingston. Asså shit så mysigt det är, förstår att Lisa stormtrivs.. Topshop, Zara, Primark, H&M oach tusen andra roliga affärer på gångavstånd! I´m in heaven.

Men för att spola tillbaka några timmar.. Resan började ju trots allt i Svenljunga klockan 6 imorse. Har inte gått upp så tidigt på flera månader. Så ja, det kändes. Sedan var det, som jag skrev innan, en massa transportmedel innan jag äntligen fick krama om lillsyrran igen.
Sen kan jag ju säga att jag och Julia gjorde världens tabbe när vi valde väska. Den ser verkligen ut som en Stig-Helmer väska så det kan ju va lite coolt tänkte jag eller det är ju iaf inte någon riskt att någon snor den.. Men vad vi inte tänkte på var att den är hur jobbig som helst att konka på. Går inte att rulla får då får man ryggskott och efter att har bärt den en bit känndes det som man hade maffiga blåsor på ingång. Så då kom fixar-julia på att vi kan sätta ett snör och dra väskan och klart att den ska paja då! Lyckat.

Här kommer lite bilder ifrån dagen. ENJOY!












Imogon då jävlar ska de shoppas! Jag och Julia ska spendera dagen på Oxford Street och till kvällen blir det utgång :) Me like a lot lot..

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Stina

Fina bilder! :)

2009-09-18 @ 15:15:28
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0