The start of something new

Blogga eller inte blogga? Något jag funderat på ett tag.. Jag läser ju dagligen diverse bloggar men frågan är om jag har något kul att skriva om? Något som andra vill läsa? Någon inspiration att ge? Ärligt talat så vet jag inte.. Men varför inte prova? Kan ju va kul att testa nåt nytt och vem vet jag kanske blir nästa Blondinbella... Haha nej, de är väl inte riktigt mitt mål but you never know!
Sandra Henningsson, 19 år och för tillfället (hoppas jag) boendes i Tranemo. Ajjemän det är jag det. Happ, och vad sysslar jag med då? Ofrivilligt alldeles för lite just nu skulle jag vilja säga. Är med andra ord arbetslös i denna hopplösa finanskris. GREAT! Or not so.. Men ändå finns det alltid saker att hitta på, så länge plånboken tillåter vill säga.. För att börja plugga direkt efter gymnasiet har aldrig riktigt funnits i mina planer, så hoppas på att få ett jobb och sen kanske fly landet innan allvaret börjar igen. Jaja, den som lever får se! Mina damer och herrar och alla andra, detta får räcka som mitt första blogginlägg men slänger väl med en bild också, jag vet ju själv att jag tycker att ett inlägg blir genast mycket trevligare med ett litet kort, så här kommer ett ifrån i somras:




Emilia och Jag på Bulls i Halmtad :)


Kommentarer
Postat av: julia

Gött sandra! ännu en en blogg att lägga till i favoriter :) Puss på dig

2009-09-15 @ 00:02:08
Postat av: Isabella

Way to go henning! :) Det va fasen på tiden. PUSS

2009-09-15 @ 10:51:08
Postat av: Sandra

Hihi ja och jag räknar med att ni är trogna läsare :) Pusssss på er

2009-09-15 @ 13:28:43
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0