Packa

Imorgon är jag i London gott folk :) Jääävlar i havet vad kul de ska bli! Var ju trots allt en månad sen man träffa lillsyrran så vi lär väl ha en del att prata om också :) Kan tänka mig att hon hunnit med ett och annat bus..

Nu ska jag iaf börja packa. Mindre kul! Vet aldrig vad jag ska ha med mig, man vill ju liksom ha lite att välja på men samtidigt vill jag lämna plats åt shopping. Och grejen är ju den att jag och Julia ska dela på en väska (!). Men som tur är så får man ju ha 10 kg i handbage med och vad som är ännu bättre är att jag har, som tidigare sagt, halva min garderob (okej då Lisas) där att utnyttja, man får ju inte vara dum..

Tror iaf att min vita kavaj med axelvaddar får följa med, får ju passa på att använda den nu innan de är försent.


Älskar tajts så tror allt att dessa leopard får besöka London.

Och ja, skorna ska med och skakas rumpa i vill jag lova :)

Nu väntar jag på att Jullan ska komma så får hon allt hjälpa mig med packningen.
Sen lite senare drar vi till Svenljunga och så sover jag där för de blir ju tidigt imorgon!
Klockan sju tar vi bilen mot Götet och sen vidare till London!! BAAAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och robin fortfarande tillsammans? :)

2009-09-16 @ 16:12:46
Postat av: lisa

Ja du några bus har jag allt hunnit med! Miss you big sis! ska bli så jävla kul att du kommer så du kan inte ana det!

2009-09-16 @ 18:25:42
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: Julia

herregud sändru hur ska ni få plats i en väska båda två? haha ni är ju roliga. om ni ångrar er går det att betala för den andra väskan på flygplatsen, det gjorde jag en gång :) ha det så kuuuul nu!

2009-09-16 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0