Oxford Street

Idag har dagen spenderats på Oxford Street. Hur mycket affärer som helst.. Götet kan slänga sig i väggen! Måste säga att jag älskar Primark. Finns så mycket snyggt för en billig slant om man bara tar sig tid att leta för de är verkligen enormt! Vi va nog där inne i ca 1,5 timmar men jag kom ut med en välfylld kasse också :) Haremsbyxor, skjorta, hoodtröja, tvår ringar, ett par trosor, en väska och ett halsband! Sedan blev det lite mer shopping, men visar bilder på de och de andra när jag kommit hem eller o någon dag eller så..  

Hade riktigt flyt idag också.. Klantig och vimsig som jag är så glömde jag plånboken vid disken på Starbucks men som tur var så finns det trots allt ärliga människor kvar i denna värld så en snäll kille kom och lämnade tillbaka den till mig. Kul det hade varit att bli av med hela shoppingkassan plus kortet! Nej inte så faktiskt.. Så Thanks to you!


Oxford Street




Top Shop var enormous


Yes, we do love London!




Asballa Converse

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och det taggas för fullt för ikväll är det Party :)

Ha en förjävla trevlig kväll, det ska jag iaf ha! Puss


Kommentarer
Postat av: Maja Persson

haha ta mig till london. gaawd! shoppa åt mig.

2009-09-18 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0