LONDON Baby!!!

Yes, nu var det bara två ynka dagar kvar tills planet lyfter mot London! Om två dagar kommer alltså jag och Julia vimsa omkring bland rödhåriga britter med deras fula accent letandes efter Waterloo där vi fått order om att möta upp min kära syster. Har faktiskt saknat henne i massor. (Inte bara för att halva min garderob har flyttat med till London). Ska iaf bli hur kul som helst att träffa henne igen. Och att man får London inkluderande shopping och party på köpet är ju bara positivt!

Idag ska jag fixa med lite grejer och sen ikväll/eftermiddag ska jag sola och simma med min kära vän Isabella :) Myspys!



Lisa i London!!


Kommentarer
Postat av: Maja Persson

haha. va roligt sandra, äntligen. efter en jäkla lång tid av tjat haha.. denna ska jag följa varje dag. älskar dig PUSS

2009-09-15 @ 14:19:06
Postat av: lisa

Du tror mig sis, det finns typ inga rödhåriga britter här, konstigt nog. OCH som jag har saknat dig! problemt är bara att vi ska dela säng i typ 5 dagar! så vi kommer väl döda varandra på slutet kan jag tänka mig! Mycket fest, mycket shopping! LOVE IT!

2009-09-15 @ 20:40:57
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: emmy

vad fin bild du har där på mig och lisa! haha :D Hoppas du får en underbar resa i London, men det kan inte bli annat än bra här!

2009-09-15 @ 21:34:07
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag ville ju visa att de inte bara finns fula britter i London ;) Nä precis de kommer bli sjukt kul! :)

2009-09-15 @ 21:51:23
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0