Förkyld

kanske var lite för optimistiskt i London när jag gick omkring i bara ben och t-shirt.. Eller jag kanske rent utav ska skylla på Julia som hostade och snorade hela resan.  Hursomhelt så har jag iaf åkt på en förskylning igen. Usch fy och bläää, hatar de! När jag var förskyld i somras varade den i över en månad. Inte okej! Men jag får väl skylla mig själjv I guess... Nu ska jag göra mitt bästa för att bli av med den snabbast möjliga, så te får de bli och lite braiga tabletter! För Kan Jang kan mamma inte tvinga i mig. Smakar precis som lakritshots vilket jag på en vacker dag i maj lyckades få i mig liiite för mycket av...



Så nu blir det mys framför tvn med mor och far. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: jullan

gud va allt är mitt fel känner jag? ;) in med kort på FB istället.. mohihi

2009-09-23 @ 22:15:16
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0