Lånobjekt, yes indeed!



Eller jag hoppas iaf att jag ska kunna få dansa loss i dessa apsnygga skor någongång :) Vad säger du Joanna? Jag bjuder på nattamat! It´s a deal, right? Skorna kommer ifrån Joannas shopping resa i New York för typ en vecka sen. Och snacka om att jag blev avis när jag såg allt hon hade infördkaffat sig. En hel ny och as cool höstgarderob typ.. :)  

Imorgon ska jag och Bella åka till götet på någon jobbmässa. Hoppas att man kan få något napp :) Annars dröjer det inte länge innan jag klättrar på väggarna..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det tv tittande. Är ju One three hill vid 6 och efter det Top model. Me like!

Ha en skön söndag. PUSS

Kommentarer
Postat av: jullis

men du din fis, jag skulle ju med dig till göteborg? :o ring mig sen!!!!!!!!! puss min kärlek :D

2009-09-28 @ 10:06:37
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0