Sofis roman


Okej, jag är ingen bokmal men det händer då och då att jag hittar ett riktigt guldkorn och då är jag fast! Var precis så med Twilight-böckerna.. Den första näst intill sträckläste jag ju. Tror att denna boken skriven av Sofi Fahrman kan vara en sådan :) Läste någonstans att den släpps den 22 november, så inte långt kvar gott folk! Hittade även lite av handlingen, så varsågod och läs och se om det är något för dig:

När Elsa Gustafsson, 21, flyttar från New York packar hon mer än bara sin nya garderob i resväskan. Hon har samlat på sig underbara minnen, hett skvaller och konsten att överleva på 10 dollar om dagen i världens dyraste stad. Tillbaka i Sverige tar det inte lång tid innan Elsa befinner sig mitt i Stockholms pulserande modekarusell. Snart består hennes vardag av bloggande på Elsas mode, festande vid Stureplan och shopping på största allvar.

Kommentarer
Postat av: mia

haha nej sandra, du är en bokmal ;) haha men vi älskar dig ändå

2009-10-15 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0