Minne som en guldfisk..

har både jag och Joanna kan jag säga.. Det var så här att vi var i gbg för några helger sedan och festade och som alltid så sa vi innan att ikväll ska vi fanimej ta en massa kort! Det är ju så kul att kolla på efteråt. Men dagen efter så var vi som alla andra helger arga för att vi inte gjort de ändå.. Men historien slutar inte där, för vet ni, innan jag åkte till London upptäckte jag att vi hade visst tagit kort, och inte lite heller! Hahaha.. shit så jag skrattade när jag såg dom. De roligaste är ju att ingen av oss kom ihåg det! Inte ens nu när vi vet om de. Haha. Alkoholens inverkan? Senil? Dåligt minne? Ja, jag vet inte. Kanske en kombination... Att döma av korten så ser vi ju inte ut att vara helt i våra sinnes fulla bruk.. Här får ni ett litet smakprov:




Förlåt Joanna, men lite gullig är den ändå? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0