LOOKBOOK.nu



Är titt som tätt inne och kikar på Lookbook för lite inspiration. Verkligen en super bra sida där folk ifrån hela världen lägger upp outfits och det finns många coola stilar och personer att inspireras av. Idag hittade jag denna tjejen ifrån stockholm och jag skulle utan tvekan kunna kopiera henne rakt av, super snyggt! 

Hittils har detta varit en riktig degar dag för mig. Bara legat inne och hört regnat smattra mot taket. Lite segt, men skönt.. Tänkte fixa ordning mig lite nu och ta bilen bort och handla och sen ikväll blir det jobb. Trodde jag hade serverat min sista pizza på Gillbergs, men icke.. Ikväll blir det yttligare några, men ganska gött ändå, jag menar ett tillskott i kassan är ju alltid välkommet. Och om allt löser sig, som det förhoppningsvis kommer göra, så blir det större tillskott framöver :) Yeees!

Take care! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0