I wanna do bad things with you



Vampyrer.. Är det inte lite fascinerande ändå på något sätt? Inte för att jag tror att dom finns, eller såklart att dom inte gör. Men gillar ändå alla dessa filmer med dom i. En vampyrs bekännelse är nog den första skräckfilmen jag sett och jävlar va rädd jag va! Det slutade med att min moster, som jag kollade på filmen med, fick slänga fodralet i kakelugnen för jag vågade inte ens titta på det. Haha. Sen har vi ju Buffy och Vampyrerna, en serie som jag alltid kollade på när den gick på tv. Och nu den som slår allt: Twilight. Är helt klart bland dom bästa filmerna jag sett! Kan se den hur många gånger som helst och jag längtar så jag håller på att dö till New Moon kommer :) Men nu, mina vänner, ska jag kolla på en annan serie om vampyrer, nämligen True Blood. Blir bara mer och mer spännande och eftersom jag inte orkar vänta på att serien ska gå på tv varje onsdag så kollar jag alltid på www.watchxonline.com. En jätte bra sida där det finns alla möjliga serier och filmer som man kan se utan att behöva ladda ner dom. Ett tips, indeed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0