I got it from my mama, I got it from my mama..




Baby where’d you get your body from? Tell me where’d you get your body from. I got it from my mama, I got it from my mama... Kanske sant?! Vad vet jag.. Men vad som är sant är iaf att jag fått denna mössan av min kära mor :) Vi var inne på Stadium och provade lite mössor. Finns inget goare att ha nu när kylan kommit plus att det kan va snyggt med, den kan täcka en ful utväxt (vilket jag har för tillfället) och skönt att bara slänga på om man inte orkar fixa håret. Ja som ni förstår, fördelarna är många! Hursomhelst, denna har ännu en fördel: jag kan omöjligtvis komma bort! Haha, tänkte ha den på Svenljunga marschen, så har jag vimmsat iväg någonstans ute i skogen blir det lätt för mitt lag att hitta mig. Förjävla bra måste jag säga!! Haha.


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Aha :) nej ska gå i Malmö :D

2009-10-21 @ 23:13:53
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: lisa d.

hi blogger!! xoxo.

2009-10-22 @ 00:23:20
URL: http://lisafika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0