mysiga, magiska MALTA

Nu sitter jag och Bella här och planerar lite mer inför våran resa :) Fy fasiken så underbart det ska bli, men mycket att fixa och dona med innan allt är klart, fast det är ju bara kul såklart! Gaaah, jag längtar ihjäl mig!! Höjdpunkten kommer utan tvekan att bli att få träffa Mia igen :)  Och vi kunde ju knappast valt ett bättre ställe att göra det på, jag menar Miami, hallå eller.. AWESOME or what?!

Har ju sagt för ett bra tag sen att jag skulle lägga in lite bilder från Malta-resan med the Bengtsson family i somras, so here you go... Och kolla bara på vattnet i Blue Lagoon! Där kan till och med Thailand slänga sig i väggen. Helt unbelieveable! Samtidigt som man längtar tillbaka när jag ser dessa bilder så längtar jag ännu mer framåt (haha det lät inte riktigt rätt, men ni fattar).. För tusan, när allt är fixat så får det bli dvala till februari! Då säger vi så! Hörs då!











Ser verkligen ut som en blekfis i jämförelse med dom andra, emn tycker ändå att jag har lite färg på det kortet på kvällen så la in det med även fast det kanske inte riktigt passar in bland alla strandkort. hihi.. Men vill också påpeka att dom hade varit där en vecka innan mig och fuskat lite ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va brun robin va! helt sjuk :o

2009-10-24 @ 13:21:00
Postat av: Stina

gud va fina bilder! :)

2009-10-26 @ 20:39:49
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0