Malaysia-Bali-Los Angeles-Las Vegas-Miami-New York!! That´s something, huh?

Jag vet inte vart jag ska börja.. Jag är helt totalt överlycklig! Jag och bästaste Bella ska precis som rubriken antyder ut på en jädrans resa!! 6e feb till 9e april kommer vi deinitivt befinna oss på varmare breddgrader :) Och ser det inte helt underbart ut? Helt ärligt så tror jag knappt att jag fattat det. Jag kommer tydligt ihåg när jag och Bella satt nere i mitt datarum, på mellanstadiet någon gång, kollade på värlskartan som satt på väggen och planerade samt pekade ut vilka platser vi ville åka till som jordenruntresa när vi tagit studenten.. Då trodde vi till 100 procent att det skulle bli av, på senare år kan jag däremot erkänna att jag har haft mina tvivel, men nu sitter vi här, med bokad resa och återigen med hela värlskatan framför oss. Dreams can come true! Och vet ni, det bästa av allt är att världens bästa Mia ska möta upp oss i Miami :) Damn, I miss her! Det känns så otroligt tomt utan henne här hemma.. Men du Mia lilla, jag kom på en grej, vad sägs om ett besök på Miami Ink? ;) Vore riktigt ballt ju! (Vet någon som blir kanske lite avundsjuk nu, hihi) Är väldigt sugen på att tatuera mig och hur coolt vore det inte att ha gjort den där liksom? Lite satus iaf.. Hehe. Åh, vad jag längtar. Ge mig februari nu, tack!


           Tioman Island, Malaysia                                                       Kuta, Bali

            Venice Beach, Los Angeles                                              Las Vegas

                           Miami                                                                       New York

Kommentarer
Postat av: lisa

FYFAN för dig syster! du ska alltid ha sån LYX! men jaja, bara du tatuerar mitt namn över hela skinkan så blir jag glaad :D

2009-10-14 @ 18:57:05
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: Joanna

Du rör inte min man!

Fy faan vad roligt asså! Drömresa ju :)

2009-10-14 @ 19:18:20
Postat av: Isabella

Oh my god oh my god oh my god!!!!! :D

2009-10-14 @ 19:59:49
Postat av: mia

ge mig mars, ge mig mars. jag längtar så jag dör =) pusss babe

2009-10-14 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0