Borås och nu Halmstad




Idag tog jag och Bella hennes extremt snygga raggarbil (numera med raggmuff!) till Borås för att kolla på lite resor.. Vi och bitchen som jobbade på ticket (ja, hon var otrevlig och tittade på oss precios som "men små flickor, de har inte ni råd med") kom fram till att vi behöver fundera lite mer exakt på vad vi vill innan vi kan boka..  Men fatta hur underbart de kommer att bli?! Jag längtar redan ihjäl mig.
Nu är jag framme i Halmstad efter en lång tågresa. Ska vara nere några dagar och fixa lite grejer, bl.a tandläkaren då... usch! Nu blir det snart intensivpass på friskis&svettis med mamma. Har tränat måndag, tisdag och snart även onsdag. Haha, så nu var denna veckans träning gjord. GÖTT!

Kommentarer
Postat av: mia

JAAAAAAAAAAAAA jag skulle kunna döda för att se ser innan mitt år är slut. oj det lät hemskt. hihi love you!

2009-10-07 @ 21:18:37
URL: http://mariavjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0