4 månader sedan studenten-ta mig tillbaka!

Studenttiden går inte att beskriva med ord.. Underbart, sagolikt, fantastiskt, otroligt, fruktansvärt kul är inte i närheten av vad det egentligen var. Måste upplevas! Jag är inte lite avundsjuk på alla er som har det framför er.. Jag skulle kunna göra vad som helst för att spola tillbaka tiden 4 månader: Champangefrukost, rektorns tal om att utvecklas (ja till och med det), hoppa, sjunga och skrika av glädje på flaket, studentfesten hemma med alla nära och kära, förfest hos yanira och sist men inte minst den mirakulösa avslutningen på Grand! Jävlar va kul vi hade, dansades till stängningsdax! Och jag tackar mamma för övertalningen att byta ut dagens 12-centimeters klackar mot gladiatorsandaler.. Har inte så många bilder ifrån studenten tyvärr, desto mer ifrån balen faktiskt, men tänkte iaf lägga upp några stycken från både balen och studenten, och tro mig, jag sitter bara och njuter och drömmer mig tillbaka....












Kommentarer
Postat av: Stina

gud så fin!!

2009-10-16 @ 22:57:22
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: Stina

gud så fin!!

2009-10-16 @ 23:04:38
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0