Ska jag?


Som jag velar.. Är ju precis sådana jag velat ha ända sen i somras, men känner mig ändå osäker. Är ju tolv centimers klack så frågan är om jag kommer använda dom så mycket? Har ju knappt använt mina andra jag köpte för ett tag sen heller. Men dom är ju sååå snygga! Och ca 600 spänn är ju inte jätte farligt. Hmm, får fundera ett tag till. Finns i alla fall att beställa på have2have.se om man så önskar :) 

Har suttit och sytt nu i över en timma på klänningen jag påbörjade för ett tag sen. Sikket pill det är med alla dessa paljetter.. Verkligen tålamodsträning på hög nivå. Är bara klar med ena axeln, så tänkte sy mer i morgon om jag hinner, annars får det bli till helgen.

Nu ska jag äta lite räkpaj som mamma testar inför deras fest i helgen. Mummsfillibabba!


Kommentarer
Postat av: julia

Händer det något kul i helgen? fest? är sugen!

2009-11-18 @ 22:18:17
Postat av: Sandra

nää du jullan, de undrar jag med! jag är också sugen som bara den :) any suggestions?

2009-11-19 @ 18:58:54
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tänkte bara tipsa om att det finns ett par liknande på Missguided. Kostar runt 300 + frakt! Så kanske 450 kr totalt, då tjänar du ju en hacka. Haha.

2009-11-28 @ 15:03:33
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0