Man får ju inte vara dum...

Vem kommer hem om en månad och en vecka? Jo ingen mindre än lilla lilla lilla Lisa! Som jag sa på ett band när jag var liten. hehe. Då har vi massvis med mys inplanerat så som traditionellt julgodis-bak och en shoppingtripp till götet :) Och som jag längtar efter henne och jag längtar efter att få låna alla hennes nya snygga kläder hon köpt på sig.. Jag säger bara det, tur att mamma ska dit och hälsa på en vända till annars hade hon fått en riktig fet övervikt, vilket inte är så kul kanske. Och då kläcker jag världens bästa idé.. Har dock inte ens frågat Lisa än... Men du Lisa, jag tänkte att mamma kanske kan ta med sig ett par eller iaf en snygg partyklänning som jag kan låna till Stockholm? :) Känner att denna apsnygga gråa du hade på halloween känns som en het kandidat! Snälla?!



Tror dock att jag hoppar ögonfransarna i så fall.. hehe. Nä men ni var jätte söta tjejer!

Ikväll ska jag bara ta de lugnt. Dagens inventering har tagit på krafterna.. Fick räkna kilremmar och det var nog det värsta jag inventerat i hela mitt liv.. Låg huller om buller, var tunga och jävliga.. 

Nu blir det mat med mamma och pappa och sen kolla på en film vi hyrt. Tjiiing! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där klänningen finns nu på hm! ser iaf ut som den

2009-11-15 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0