Long time, no see



Helt sinnes hur längesen det var jag träffade Kjellsson sist. Inte träffats en enda gång sedan IB ceremonin i slutet av augusti.. Dåligt, mycket dåligt! Så det var verkligen hur kul som helst att äntligen träffa honom igen :)
Här hemma var det minst sagt livat igår kan jag lova! Vid maten, innan jag åkte, varvades snappsvisor med sjukt roliga historier. Och när jag kom hem vid kanske två tiden hade dom inte dragit i bromsen. Då var det sing star och det var dans och det var massa tjöt..
Tiden där emellan då, den spenderades först i dalstorp och sedan drog vi vidare till Ströget som planerat. Jag säger bara helgen innan löning.. Utgång då är ingen bra idé, vilket jag borde lärt mig vid det här laget.. Inte en käft knappt asså. Men vi gav det ändå en chans, var ju faktiskt trots allt bra musik så en halvtimmas dans fick det allt bli. Sedan avslutade vi här hemma, och det var mycket trevligt. Sista personen gick hem strax innan fyra så man ska inte underskatta sina föräldrar för dom kan fanimej partaja dom med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0