Idolfinalen

 



Globen, 11 december, idolfinal.. Och jag och Joanna på besök i huvudstaden! Va fasen tänkte vi, det kan väl vara kul att se på plats när vi ändå är där. Fick tag på ett par billiga biljetter med förmodligen sämsta platserna, men det är ju känslan och stämningen som räknas, eller hur? Tycker iaf inte att det är värt att lägga ut nästan 1000 spänn på en bra biljett. Dom pengarna kan behövas till shoppingen vill jag lova!

Är verkligen helt slut efter denna veckans jobb. Fast jag tycker egentligen inte att jobba är det jobbiga för det värsta är helt klart att gå upp på morgonen. Kommer nog ta ett tag att vänja sig vid det.. Och jag hade ju turen att tajma in årets inventering så imorgon blir det upp lika tidigt igen för en heldag med ännu mer räkning. Var nämligen inventering idag också. Ja i kväll behöver man sannerligen inte räkna får för att somna är ett som är säkert!

Nu ska vi ha lite fredagsmys här med tacos, godis och idol! Behövligt minsann..

Ha en mysig fredagskväll! Pusshej


Kommentarer
Postat av: Joanna

Läääängtar! :)

2009-11-06 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0