Halmstadbo på heltid

Jahopp, nu sitter man här i Halmstad, andra dagen som Hallänning. Eller ja, kanske inte fullt ut. Jag menar inga "gööörkbörkar" och sånt.. Kinnbon (eller hur det stavas?) sitter där den ska! Och plus att de flesta helgerna lär nog ändå spenderas i Tranemo..
Hursomhelst, anledning till min lilla flytt är att jag har fått jobb!! Wihooo. Så jäkla underbart! Men tröttare människa än mig just nu får man leta efter.. Var ju ett tag sen väckarklockan ställdes på 5.45 om man säger det så, fast det var väl på tiden att mina inte alltför bra vanor ändrades I guess.
Jaja, nu är det iaf Halmstad som gäller för mig och trots att det typ är vinter så är jag så glad för strandens närhet. Kolla bara, fortfarande hur härligt som helst!



Och så har ju som ni ser lite ny design på bloggen. Eller kanske inte kan säga ny för hade ju ingen innan.. Men vill iaf tacka bettan som var snäll och fixade den. Otekniska jag hade inte ens försökt för jag vet att jag är ett hopplöst fall när det gäller sånt dära.. Bettan är ju, även hon som lillasyrran, ute på äventyr i London så kolla in hennes blogg vettja: elisabethpalsson.blogg.se . Tror minsann att hon är lite flitigare på att uppsatera än Lisa. Eller iofs hur svårt kan det vara?...

Ikväll ska jag bannemej gå och lägga mig i tid för känner jag klockan rätt så ringer den 5.45 imorgon igen och jag ska inte vara lika trött imorgon.. Nej, de ska jag inte! Ha en bra kväll och missa inte Desperate Housewifes för allt i världen! Pusss

Kommentarer
Postat av: julia

trevligt att jag inte är heelt själv här i halmstaden då! grattis till jobbet :) riktigt gött för dig! PS. jag sov till 12.00 idag hahaha

2009-11-03 @ 20:09:04
Postat av: lisa

men jaja, jag skyller på att min data är sönder! inte kul att blogga utan bilder och inget å, ö och ä. Men saknar dig och se till att rocka ass på jobbet nu! visa att du är en henningssons. haha

2009-11-03 @ 20:55:29
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag missade DH igår, attans! Får sitta bänkad framför reprisen på söndag. Tänkte bara gratulera till jobbet, STOOORT GRATTIS!!:)

2009-11-04 @ 12:40:57
URL: http://angelicastories.blogg.se/
Postat av: Sandra

Julia: Danke julls :) Vet du, jag tränade friskis idag och efteråt var det afrodans, verka va as kul :) Det måste vi bara gå på snart! Är du i Halmstad nästa onsdag?



Lisa: Din uppdatering sög innan datorn gick sönder, nu finner jag inte ens ord... tycker liiiite mer blogg och liiite mindre gurra så blir det bättre balans ;)



Angelica: Ja jag med, för råkade somna.. inte okej! Tack så mycket!!

2009-11-04 @ 19:33:09
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Bettan

Åh härligt med jobb Sandra! WOHO - slit lönar sig tydligen (tyvärr) haha



Ingen fara med designen, du visste ju hur du ville ha det så det var inga problem!



Stor kram!

2009-11-05 @ 17:51:59
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0