GRRR...



Kollade inte på idol igår för var ju som sagt på premiären av New Moon. Men såg att Tove hade haft på sig detta och jävlar i havet vad coolt! 10 poäng enligt mig. Tycker att tove oftast är snyggast stajlad faktiskt.
Hursomhelst, New Moon igår då.. Den va så bra! Levde verkligen upp till förväntningarna. Och det kan jag lova att resten av biosalongen inte är sena att hålla med om.. Så fort filmen börjat, tog näst intill alla till att skrika och applådera. haha, var i klass med när alla applåderar när man landar med planet på charterresa ni vet, fast ännu pinsammare.. Haha, och jag och Julia som trodde vi var löjligt hysteriska. Och sen ska vi inte ens prata om när antingen Edward eller Jacob hade bar överkropp.. I alla fall, ni som inte bokat biljetter ännu eller inte sett den, do it! Gillade man första kommer man absolut gilla denna också. Jag ger den, trumvirvel..... fem av fem toasters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0