Kvällens bravader



Ikväll är det mina pärons tur att ha fest i lägenheten. 16 vuxna, massvis med bål, vin, öl på kylning i en stor back, sing star lånat och en lång spelningslista på spotify.. Känner att jag inte behöver säga mer. Ska vara här en stund men sen kommer Kjellsson och hämtar mig och så ska vi på någon förfest i nittorp och sedan förmodligen vidare till Ströget i Ulricehamn. Har hört att det ska vara bra drag där, så kan nog bli kul :) Nu ska jag gå och dricka upp min välkomstdrink. Ha en bra kväll! Pusss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha så kul! Om det inte vore för den här förbannade svin-sprutan skulle jag vara där ikväll också.. Typiskt! Får hålla tummarna för att du blir nöjd och drar med alla andra dit den 5e :)

2009-11-21 @ 20:02:16
URL: http://angelicastories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0