Adventsfint hos Henningssons





Då har vi fått upp lite stjärnor och ljusstakar här i Tranemo och så mysigt det blir med en gång! Jag älskar verkligen julen och allt som hör därtill (jaja, kanske inte janssons och sånt).
Har kommit på en grej, eftersom julkalendrarna på senaste år har varit riktigt dåliga så ska jag, istället för årets kalender, kolla på den bästa julkalendern genom tiderna, Sunes Jul. Kommer bli perfekt, ett avsnitt varje dag på youtube och jag slipper vara arg för att även detta året suger julkalendern. Men klart att jag ska ge årets en chans också, det måste man ju, men förväntningarna är ju inte höga direkt..
Är julmarknad här i Tranemo idag. Var ute och gick innan så passade på att kolla läget och julstämningen höjdes ännu ett snäpp! Det var julmusik, tomtar som gick omkring, såg luciakandidaterna åka häst och vagn och utanför Team Sportia hade dom till och med kört dit en snöhög som alla exalterade barn lekte för fullt i. Som grädde på moset blir det snart lite pepperkaks- och glöggmys!

Kommentarer
Postat av: lisa

nu började jag nästan gråta här. VA FIIINT! längtar tills jag får sova i mitt rum, krama dig, baka allt julgodis med dig och självklart cp loss med dig syster!

2009-11-29 @ 21:36:32
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: mia

åh va mysigt! jag saknar dig

2009-11-30 @ 01:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0