Getting ready



Det sista håller nu på att packas ner och egentligen tycker jag det är dötrist att packa, man vet ju aldrig vad man ska ha med sig och det känns alltid som man glömt något. Men idag gör jag det med ett stort leende på läpparna. Som jag längtat! Om någon timma tar jag bilen upp till Joanna, spenderar natten där och imorgon kl 8.45 är det två förväntasfulla, glada och taggade tjejer som sitter på bussen upp mot vår kära huvudstad :) Har tänkt att ta med både datorn och kameran upp så finns det tid över är det mycket möjligt att jag slänger in ett inlägg eller två.
Ps. Jag har lämnat plats till julklappar, I promise. DS

Kommentarer
Postat av: lisa

det hoppas jag syrran! jaaaa as ballt och snyggt! ha det nu underbart där uppe. Saknar dig som tusan och älskar dig en massor!

2009-12-10 @ 22:54:33
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0