Men syrran knows me best



Yeeeeaaah, fick min transparenta skjorta tillslut! And I´m damn happy :) Fick även halsbandet av systrami, men ska väl nämna att hon gav det till oss ihop. Haha, stod till och med "God Jul Sandra OCH Lisa önskar Lisa" på paketet. Ja det funkar ju det också tydligen..

Idag har jag trotsat regnet och gett mig ut på en joggingrunda runt sjön. Efter all julmat och allt julgodis kändes det behövligt.
Ikväll blire party såklart och jag håller på att förhandla med Lisa om vad jag får låna till kvällen. Hon är svårare än jag trodde och hennes apsnygga skor kan jag nog bara drömma om.. Attans bäver! Jaja, nu ska vi se om jag har några bargaining skills. Wish me luck! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0