Hej mitt vinterland


Hur glad blir man inte av att kolla ut genom fönstret och se att allt grått och trist har bytts ut mot ett vitt täcke av snö? Mycket glad! Och det hjälper verkligen till när man försöker få fram julstämningen. Jag menar imorgon om en vecka är det faktiskt julafton..
Idag har jag jobbat som vanligt och efter det var det friskis. Även där bättrades julstämningen på då ett flertal vanliga låtar var utbytta mot julsånger. Det gillas! Innan det hann jag med stan en snabbis. Dock bara två affärer eftersom tiden var minst sagt knapp. Hittade iaf något jätte snyggt som jag ska köpa till Lisa i julklapp. Så måste in imorgon igen och det kommer bli lika stressigt då eftersom morgondagenspass också börjar kl.17 men jag jag ska allt hinna med att prova och jag håller tummarna för att rätt storlek finns kvar :)

Kommentarer
Postat av: lisa

va harligt att det ar sno hemma! MYYYYS! saknar dig sjukt mkt bruden.. ooh, jag ser fran emot julklappen! :D

2009-12-17 @ 13:39:10
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0