Heading towards an uncertain future



Vad vill du bli när du blir stor? Hur många gånger har inte folk ställt den frågan.. Ändå sedan barnsben har man fått höra den. Och svaret ändras ständigt.. Vem har inte velat bli frisör liksom? Eller kanske fotbollsproffs? Haha, ja det var tider det. Nu däremot är det ända jag gör är att vela.. Men tänk om jag inte kommer trivas, i staden, på utbildningen? Tänk om jag inte vill bli det sen? Tänk om jag inte kommer lyckas inom det området? Tänk om, ja tänk om... Inte konstigt att man blir galen! Jag tycker ändå att i slutändan är det viktiga att man följer sina drömmar. Det må vara det man drömmer om då och kanske ångrar sig sedan. Men om man inte ska gå på det, vad ska man då gå på? Så nu sitter jag här med en hel sjö utav utbildningar att välja bland och det är verkligen inte lätt ska gudarna veta. Är det inte det ena så är det det andra som inte stämmer. Dagen ska i alla fall användas till att försöka hitta något roligt. Försöka hitta något vettigt. Försöka komma på vad jag vill.. Detta lär bli en låååång dag... 

Kommentarer
Postat av: lisa

bra jobbat syrran, hur många hittade du? låt mig tänka........ 0?....

2009-12-27 @ 18:37:12
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0