Friday, I´m in love

Så skööönt att det äntligen är helg. Och helg är ju oftast=Tranemo. Så även denna. Jag och pappa slutade redan vid ett idag, åkte och käkade lite god lunch och sedan bar det av hemåt. Har till och med hunnit med att göra lite ärenden här hemma på byn. Var bl.a på fyndis innan och köpte lite penslar. Hade tänkt att se om jag ärvt några konstnärstalanger ifrån mormor. Och du Mia, fyndis är sig likt och julmusiken är i full gång, så du kan vara lugn ;) hihi. 
Snart kommer Joanna hit. Vi ska ha en riktig myskväll med tacos, idol och godis men det slutar inte där. För min lilla Hillaredstös ska nämligen sova över och imorgon blir det solning och simning i hallen och även kolla lite innebandy på eftermidagen. Jag gillart!


Jag och Joanna i våras innan Textilelevernas modevisning. Och nej, våra kläder lämnade kanske inte direkt alltför mycket till fantasin. Inte Joannas i alla fall...


Kommentarer
Postat av: mia

skönt att höra, nu kan jag äntligen andas ut. :)

2009-12-05 @ 05:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0