Enkelt, Snyggt, Perfekt


Linnen från Erin Wasson X RVCA & Alexander Wang.

Lite snygga, enkla baslinnen skulle inte sitta fel. Skulle behöva köpa på mig ett par nya inför resan känner jag. Var faktiskt inne i stan en snabbis igår efter jobbet men tyckte det var alldeles för mycket folk och jobbigt för att orka kolla ordentligt. Är trött som bara den nu med när klockan ringer så tidigt. Känner mig stundatals som en zombie på jobbet. Hehe. Blev i alla fall lite ringar och en foundation. 
Sista jobbdagen för veckan imorgon. Skönt! Sen är det Tranemo igen som gäller men före det ska svettet rinna på friskis och kanske får jag se en utpumpad Lisa igen som säger att hon fått upp lite spya. Hehe, har man inte rört sig på ett halvår är det väl förståligt ändå..
Nu ska det lagas lite tacos här. Mummma!

Kommentarer
Postat av: mia

du kan köpa allt här och lite till. love youhihi

2009-12-30 @ 04:43:28
Postat av: bella

hahahha ja det är n nn nnn--najs!! :D Hoppas du får en bra nyår imorgon snygging! Sup satan höhö! puss

2009-12-30 @ 17:47:22
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0