Kind of Busy



Mycket jobb just nu. Jobbat mellan 6,30 till 17,30 både igår och idag.. Puh! Igår efter jobbet var det träning på schemat också så när jag kom hem slocknade jag nästan med en gång. Så inte mycket tid till uppdatering där inte. Imorgon och på torsdag blir det däremot vanliga dagar, 7-4. Efter det träning båda dagarna och så måste jag hinna packa till stockholm, färga håret och på torsdag ska jag även ta mig till Joanna innan klockan blir alltför mycket.. Så mycket att göra just nu som sagt! Men då går tiden fort vilket är bra. Siktet ställs in på fredag, stockholm, finalen i globen och en helg full av shopping och fest. De ni!
Nu: Desperata hemmafruar. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0