Summer '11

Får väl börja med att ursäkta att det enda inlägget jag lyckades prestera denna sommaren var en trött brunch..
Nu, snart två månader sedan sommaravslutningen får jag äntligen tummen ur.. Sommaren 2011 har varit helt fantastisk. En av dom bästa! Trots att vi jobbat, jobbat och återigen jobbat har vi haft sjukt kul, hittat på massa på våran lediga tid och självklart hängt lite för mycket på hotellet. Men vad gör man? Har man, enligt mig, ett av dom bästa sommarjobben man kan ha så blir det så. Här får ni lite blandade bilder som jag skrapat ihop från Fejjan och mobilen. Enjoy!

Hängde mycket hos mig och Lisa
Hann med ett besök i Båstad på tennisveckan då även Sophia var och hälsade på mig några dagar
Best of Both Worlds var gaaanska så fett. Bra jobbdag men ännu bättre kväll, eller?!
Fina Tylösand
Fina Håkan
Sista måndagsklubben..
OCH imorgon börjar skolan, jag är tillbaka i London. Snacka om kontraster. Vi hörs imorgon! Hej

Kommentarer
Postat av: Angelica

Äntligen Sandra! Ser fram emot uppdatering igen :) Ha det bra i London...

2011-09-26 @ 06:41:04
Postat av: Anonym

Håller med Angelica, det va på tiden :-)

2011-09-26 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0