Låst ute mig själv-check!

Ja det var väl en tidsfråga.. Med en dörr som låser sig själv så visste både jag och mamma när jag flyttade in att det skulle hända. 5 veckor tog det alltså och talangfull som jag är så lyckades jag pricka in den dagen då min pensionär till landlord (som bor i samma hus), var iväg. Utan mobil och pengar (så klart) skulle jag ge mig ut och springa, kommer faktiskt ihåg att ta med mig nyckeln, cykelnyckeln... Så lite med var jag och dem skiljer bara lite i storlek. Men samtidigt, hur mycket hjälpte det? Utan mobil och pengar var det bara att knacka på hos grannen, ringa henne och fråga när hon skulle komma hem. 1.5 timma fick jag vänta, frysa och bli ännu mer hungrig men nu är jag i alla fall äntligen inne!  Det är inte alltid lätt att heta Sandra, det ska ni veta..
Tänker hursomhelst försöka hålla mig till planen och plugga en del idag. Senare i veckan blir det nämligen både jobb och utgångar. Och produktiviteten brukar ju inte alltid vara på topp dagen efter..
Nu ska jag ta en vaaarm dusch. Hoppas att ni fått en bättre start på veckan än mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0