Camden

Läsa nyheterna är viktigt..(första gången på snart en månad)
Rokit- mycket bra
Fin tröja från Divided som det lite stod Sandra på. Ska jag?

Idag har jag varit i Camden efter skolan för fixa mitt National Insurance Number som man tydligen behöver för att jobba här.. Hade med mig något helt annat försäkringsnummer första dagen på fcuk och dom bara skrattade åt mig eftersom det var på tok för långt. Ooopsi! Så nu är det gjort i alla fall. Skönt!
Var där i god tid så hann med att kolla in lite butiker också. Måste ju gilla Rokit, en second hand butik som finns på många ställen här i London. Orkade dock inte prova nått då det inte fanns några speglar i omklädingrummen?? Lite strange..
Sen hittade jag ju en riktigt snygg magtröja i silver på H&M divided och blev något sugen.. Blev tyvärr inget köp. Vet inte ens när jag får min lön. Tys snart hade ju sutttit fint.
Nä men kanske skulle få lite plugg gjort nu då. Ha en fin onsdagskväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0