20/10/11

I dag har jag varit här exakt en månad. Har exakt två månader kvar och har därmed gjort 1/3 av terminen. Tiden går så snabbt!
Dagens bästa: Höstlov!!! (Måste såklart plugga endel hemifrån men ändå. Riktigt nice!)
Dagens sämsta: Schweinkallt imorses och typ frost på bilarna.. Nu kommer väl den där hemska kylan. Och då menar jag inte bara utomhus... Hörde till och men på nyheterna imorses att folk dog förra året på grund av kylan. Ja i kombination med kass isolering och uppvärmningskostnader som folk helt enkelt inte har råd med då. I år skulle det tydligen bli värre och beräkningar säger att fler kommer dö av kylan än i trafikolyckor.. Helt sjukt och väldigt hemskt!
Men åter till höstlovet. Förutom plugg är det lite oklart hur det kommer spenderas. Möjligtvis får jag finbesök, vilket jag håller tummarna för, annars kommer det hursomhelst bli en och annan utgång. Har varit alldeles för dåligt med det nu när jag haft både skola och jobb.
Nu tänkte jag börja lite smått på plugget. Ju mer jag gör nu, desto mindre till nästa vecka! Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0