Business dress required

Puuuuh! Vilken dag! 05.30 ringde klockan, 8.30 var jag på Tescos kontor där ett 7 timmars långt assessment centre hölls och nu är jag precis hemkommen, tröttare än jag varit på länge och med en jädra huvudvärk. Men har varit en lärorik dag med många tuffa uppgifter och presentationer, jag har gjort både bra och dåligt ifrån mig och om några veckor får jag reda på hur det gick.. Placement eller inte så är jag en erfarenhet rikare i alla fall. Som rubriken säger krävdes en formell klädsel så jag tog till min kära studentkavaj! Fatta att det var snart två år sedan och att lillsyrran snart är där.. Nej det går inte.
Nu blir det mat, mat och mat, sedan lite skype med Bella och ikväll ska jag försöka komma till sängs tidigt, vilket inte lär blir speciellt svårt.. Vi hörs. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0