The White Company

Har varit i skolan idag för måndagens sista lecture/seminar för denna terminen eftersom det är tutorials nästa vecka. Underbart!! Nu sitter jag och researchar företagen vi kan ansöka om praktikplats till. Är nämligen så att vi ska på ett så kallat company network event imorgon då vi får träffa allihopa och fråga frågor och försöka imponera.. Herrejösses, är mest rädd för att göra bort mig och att dom ska komma ihåg mig för det istället. Hehe.
Hursomhelst, även om det är kläder jag främst vill jobba med så måste jag säga att detta företaget, The White Company, har väldigt fina inredningsgrejer. Var i deras affär i Selfridges i lördags och hade verkligen kunnat inreda mitt framtida hem med grejer bara därifrån..
Nepp, nu måste jag fortsätta här, sen en vända till gymmet och ikväll skype med fina Mia. Ha de fint. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0