Kom våren, kom!


I somras

Åå vad jag är trött på kylan nu. På min bleka, näst intill genomskinliga hud. Jag vill ha vår, värme och sol. Jag vill ha fräknar på näsan. Jag vill ha en öl i parken. Bara ben. Ingen dunjacka. Inte dricka varmvatten för att bli varm (ja ni läste rätt). Okej, dunackan är inte aktuell här i London just nu.. Gick i endast skinnjacka idag och det var helt okej på dagen men kallt sen.. Men ändå! Kallare kan det däremot bli, än är det bara början av januari tyvärr.. Tråkig månad.
Provet idag var ok. Ena av dom två inlämningarna till imorgon känns inte ok. Har sysselsatt mig med det mesta för att skjuta på det, men kanske dax att ta tag i den och få det överstökat.. Så, en action plan av mitt eget lärande och mål att nå 2011 då ja.. Flummigt? Oklart? Inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0