H&M här, H&M där



Divideds kollektion, Urban Vibes

Blev inte Sthlm idag på grund av varning för snöoväder.. Men såg ljusare ut framåt fredag så sköt upp det tills då! Hoppas nurå.. Sista chansen innan jag drar tillbaka.
Istället har jag idag varit produktiv och gjort klart min marketing inlämning om H&M vs. Primark. Känns fruktansvärt skönt! Vad jag märkt är att H&M är sjukt bra på promotion.. Överallt har jag blivit påmind och fått ångest över mitt arbete. Haha. Dessa bilder kommer från Fejjan, där dom för medlemmar visade bilder från deras nya kollektion, Urban Vibes på Divided. Ser snyggt ut tycker jag!

Nu ska jag stå för maten här- fylld lövbiff och någon smarrig sallad till. Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0