Hoffe


Tack ännu en gång för lite bilder Stoffe!

Men framförallt tack för en grym kväll! Hade as kul verkligen. Är väl egentligen inget mega Hoffmaestro-fan och har inte lyssnat på dem på flera år känns det som, men hur sinnes bra är dom inte live? Sådan jäkla energi! Sedan dansade vi i timmar på nattklubben.. Sjukt kul!
Somande väl kanske runt halv fem men var pigg nio i morse, innan det vände när jag kom till jobbet.. Vinkade ju tyvärr hejdå till min kära syster i förmiddags också och saknar den lilla klumpen redan! Skrattade nog halva vägen in på tuben på grund av hennes elefant hopp in i vagnen innan dörrarna precis stänges och hon hann med med en halv sekunds marginal.. Haha om vi kallar våran far klumben så vet vi ju vem som är klumpen junior!

Summa summarum har Lisas besök varit perfekt. Vi har haft det otroligt mysigt och skrattat så vissa fått ont i revbenen.. Undra varför Lisa?
Nu planerar jag att däcka lite fint i min säng. Imorgon gör jag sista dagen på French Connection!! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0