Harrods

Lite bilder från ett otroligt fint och juligt Harrods igår

London är så fint just nu. Man kan inte annat än älska julstämningen som finns överallt! Förrutom att kika runt inne på Harrods igår, hade vi en mysig fika på Starbucks och shoppade såväl julklappar som kläder till oss själva runt om i Knightsbridge!
Sen mötte Lisa upp Hanna och klok som jag är stundatals så ägnade jag istället kvällen åt att plugga.. Tror Lisa hade en något tuffare natt än mig av att döma att hon stormade in för två timmar sen (sov hos Hanna), ligger nu och stensover i min säng och det enda jag fick ur henne innan hon somna var att dem hade varit på Jalouse igår. Dags att väcka lillen snart kanske? Måste ju smida planer för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0