And they´re back


Ikväll kommer dessa små damerna till mig och är förmodligen precis lika glada som på bilden just nu. Dom bodde ju här förra hösten och pluggade en termin på svenska skolan och vad jag kan förstå har dom saknat London en hel del efter det! Nu är dom tillbaka för att bland annat göra sitt projektarbete på skolan. Smart brudar!

Okej, hemma då. Jag hade det kanon bra! Hade äkta fredagsmys med familjen framför idol i fredags, sen i lördags blev det träning, fika på stan med Lisa och Bella, och på eftermiddagen åkte jag till mina charlies änglar och fick god mat av bästa gerdan innan vi drog till borås för att se the social network. Han även med att säga hej till min galning kjelleboyboy. Sen va det redan söndag och ösregn, så bestämde oss för ännu ett borås-besök och denna gången knalleland innan vi myste framför tven igen med ännu en godispåse! Måndag och back to halmstad, plugg och umgicks med la familia.. Som sagt, underbart är kort. Tiden bara rusa förbi och nu är jag här igen, ska strax gå till skolan och lämna in mitt arbete sen blir det lite mer plugg innan mitt besök anländer! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lina Palmgren

Ha det mysigt med småbrudarna! :) och så hoppas jag på att jag också får hänga med nästa gång... ;)



puss!

2010-10-27 @ 14:55:23
Postat av: Sandra

Jag ska göra mitt bästa för att ta hand om dom ;) haha. Självkart Lina! Du är välkommen :) Puss och ha de grymt bra på eran resa!

2010-10-27 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0