Back to School

Idag ska man då åka tillbaka till sin gamla skola, Sven Eriksonsgymnasiet. Ska nämligen ha ett litet möte med IB kordinatorn Brita. Jag är ju som vanligt ute i sista sekund så får hoppas att det löser sig ändå..
Sen är det tillbaka till Halmstad igen och jag längtar redan till nästa helg. Först firmafest på fredag och på lördag ska Emilia och Lina ha 20-årsförfest (eller vad man ska kalla det, hehe) och sedan vidare till xoy där en och annan rumpa skakas. En helg helt i min smak!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jobbar dom verkligen där på söndagar sandris? :)

tråkigt för dom isf..

2010-01-11 @ 11:42:58
Postat av: Sandra

haha ja stackare. jag tror dock att vi var ganska ensamma där..

2010-01-11 @ 21:37:32
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0