First semester- check!




Christmas breeeeak!! Sista skoldagen idag och jag gråter inte.. Sista dagen bjöd på gruppprestenationer i nästan tre timmar. Drygt men känns som att våran grupp gjorde ett bra jobb så jag är nöjd! Tyvärr har jag en tenta och två inlämningar efter jul så plugget hänger med hem. Påtal om hem- 3 ynka dagar kvar nu!! Kommer bli obeskrivligt skönt att komma hem. Saknar verkligen min familj och mina vänner.

Idag flyger världens bästa vän neråt Asien och Australien för tre månaders äventyr. Glad för din skull men samtidigt hade jag velat ha dig hemma. Känner att vi får jobba på våran tajmning MP! Vet att du kommer få det grymt iaf, och glöm inte-thailänska pannkakor åt mig!!

Kommentarer
Postat av: Lilla lisa

Sööööööt! Snaaaaart <3

2010-12-14 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0